Uitslag Rabo Clubsupport: € 2.969,94 voor DWS!

11 oktober 2022

Wow – wat een mooi bedrag! Hartelijk bedankt aan de Rabobank en aan iedereen die op ons heeft gestemd. DWS eindigde zelfs in de top 10 van verenigingen met de meeste stemmen!

Met de Clubsupportactie verdeelt de Rabobank ieder jaar een deel van de winst over lokale verenigingen. Door te stemmen bepalen de leden van de bank hoeveel geld er naar de deelnemende verenigingen gaat. Dankzij ruim 180 stemmers zat DWS in de top 10 van verenigingen met de meeste stemmen (plek 8, om precies te zijn).

Het resultaat: een prachtig bedrag van maar liefst € 2.969,64, dat we kunnen besteden aan het verbeteren van ons mooie sportcomplex. Eén van de investeringen die we als DWS willen doen is de aanleg van een beachkorfbalveld.

Iedereen bedankt voor het stemmen!!