Update corona: hoe nu verder?

27 april 2020

Het bestuur wil het volgende met jullie delen:

Trainingen op ons sportterrein

Kinderen tot en met 18 jaar mogen vanaf woensdag 29 april weer sporten onder strikte voorwaarden. DWS kiest er voor om volgende week nog geen trainingen aan te bieden. Simpelweg omdat er nog veel geregeld moet worden en ook omdat we nog richtlijnen krijgen vanuit de gemeente volgende week. Wij doen ons uiterste best om vanaf maandag 4 mei weer trainingen aan te bieden en houden jullie uiteraard op de hoogte over het hoe en wat.

Contributie

Wij verzoeken onze leden dringend om de contributie te blijven betalen zodat wij onze kosten kunnen dekken, denk dan bijvoorbeeld aan de huur van ons veld, bondskosten, etc. De crisis raakt ons allemaal en wij zullen dit als vereniging samen moeten dragen. Leden die door de huidige situatie op korte termijn in financiële moeilijkheden komen, verzoeken wij contact op te nemen met het bestuur via bestuur@korfbaldws.nl.

Slotdag

De slotdag op zaterdag 20 juni gaat niet door vanwege het verbod op evenementen met een vergunnings- en meldplicht tot 1 september. De slotdag heeft een meldplicht.

Jaarlijkse Algemene Vergadering (JAV)

Het is nog onbekend of de JAV op woensdag 17 juni door kan gaan. Momenteel zijn samenkomsten tot en met dinsdag 19 mei 2020 verboden.

Tot slot

Wij willen onze leden alvast hartelijk bedanken voor de hulp en tips die worden aangeboden. Blijf dat vooral doen, ook voor het bestuur is deze situatie nieuw en onbekend. Samen slaan we ons door deze uitdagende tijd heen!