Vacature: DWS zoekt voor seizoen 2019/2020 een trainer/coach voor DWS 1

14 januari 2019

Korfbalvereniging DWS zoekt voor seizoen 2019/2020 een nieuwe trainer/coach voor ons eerste team. DWS 1 speelt op dit moment zowel op het veld als in de zaal in de 2e klasse. DWS is een gezonde korfbalvereniging waar een goede sfeer heerst met grote betrokkenheid richting de selectie. DWS beschikt over een prachtig veldcomplex, met 2 kunstgrasvelden omgeven door bomen. In de zaal wordt getraind in de Veluwehal in Barneveld. Hier worden ook de thuiswedstrijden gespeeld.

De selectie is een mix van ervaren en jonge spelers. Ze zijn fanatiek en leergierig.

Wij op zoek naar een trainer/coach die:

• Betrokken is bij en inzicht heeft in het moderne korfbal;
  • Communicatief sterk en sociaal vaardig is;
  • Het team mentaal sterker maakt;
  •  Technische kundigheid bij de spelers verbetert en onderhoudt;
  • Spelers uitdaagt, motiveert en inspireert;
  •  In staat is om een wedstrijd te lezen en het team daarop te instrueren;
  • Maandag (samen met de coach DWS 2) de hele selectie traint, donderdag (zaal:woensdag) de training van DWS 1 verzorgt en zaterdag DWS 1 coacht;
  • Fungeert als klankbord voor coaches van DWS 2;
  • Die adviseert op het technisch beleid(splan) voor de jeugd.We bieden voor de inzet van de coach een passende vergoeding.

Ben jij geïnteresseerd? Laat het ons weten! Neem dan contact op met Harry Schut, 06- 51252572 of mail naar: tc@korfbaldws.nl.