Vernieuwde kantine valt in de smaak (+foto’s)

5 maart 2017

Na vele uren werken door een groot aantal vrijwilligers en de medewerking van meerdere sponsors was zaterdag 4 maart het grote moment gekomen om het aan de leden te laten zien. Nadat eerst de jeugd en de ouders de kantine konden bewonderen was het daarna de beurt aan de A-jeugd en de senioren. Het officiële tintje was de onthulling van de grote muurfoto. Deze eer viel onder andere de teammanager van DWS 1 ten beurt en al snel werd duidelijk waarom. Een levensgrote foto van Gijs in zijn jonge jaren werd zichtbaar. Vervolgens werd ook een grote foto met 30 teamfoto’s door de jaren heen in de hal onthuld. Deze werd aangeboden namens DWS 4. De vernieuwde kantine viel goed in de smaak en de leden kunnen hier weer vele jaren van genieten.

Bekijk hier de foto’s >>