vrijwilligersavond vrijdag 15 november

27 oktober 2019

Beste DWS vrijwilliger,

jij bent een van de mensen die op de een of andere wijze een steentje bijdraagt aan het goed functioneren van onze korfbalvereniging DWS. Het bestuur is je zeer erkentelijk voor je bijdrage en nodigt je daarom van harte uit om op vrijdag 15 november om 19:30 uur aanwezig te zijn op onze vrijwilligersavond. Wij willen in de kelder van de Essenburcht alle DWS vrijwilligers bedanken voor de  inzet in de afgelopen jaren.

Zonder jouw vrije tijdsbesteding, mist onze jeugd héél veel sport, spelplezier en wellicht ook sociale vaardigheden. Dankzij jouw inzet maken wij onze missie waar ‘Heel Kootwijkerbroek korfbalt’.  Zonder jouw bijdrage heeft onze vereniging geen bestaansrecht. Het bestuur hoopt jou in een ongedwongen sfeer vanaf 19.30 uur te ontmoeten voor een drankje, een praatje en een hapje. Wij verzoeken je in verband met de organisatie vóór 1 november kenbaar te maken of je wel of niet aanwezig bent via onderstaande link:

Opgaveformulier vrijwilligersavond

Namens het bestuur: wij hopen op je aanwezigheid!

Met vriendelijke groet,

Bernard, Wilke, Bertram, Joanne, Rachel, Rianne en Christiaan.