Wijziging lidmaatschap doorgeven voor 1 mei 2022

25 april 2022

Graag jullie aandacht voor het volgende. Zoals in onze algemene voorwaarden op de site te lezen is, is de uiterlijke datum om je uit te schrijven voor het korfbalseizoen 2022/2023, 30 april 2022. Graag willen we toelichten waarom deze datum er is.

Om de voorbereidingen van het nieuwe korfbalseizoen goed te laten verlopen, vraagt het KNKV ons om in mei bij hen aan te geven met hoeveel teams we gaan korfballen per september 2022. Wij moeten dus als vereniging dan al weten hoeveel leden er na de zomer blijven korfballen, zodat we de hoeveelheid teams die we opgeven ook daadwerkelijk kunnen vullen met spelers.

Wij ervaren jaarlijks dat er ook na 30 april nog leden worden uitgeschreven. Dat is voor ons als vereniging onprettig, omdat we dan in de knel kunnen komen met de hoeveelheid opgegeven teams. Voor uzelf is het ook onprettig, omdat u dan wel contributie moet betalen over het jaar 2022/2023, terwijl u of uw kind niet meer korfbalt.

Daarom willen we u vragen, mocht u of uw kind van plan zijn te stoppen met korfballen, dit graag uiterlijk 30 april door te geven middels het daarvoor bestemde uitschrijfformulier. Ga hiervoor naar https://www.korfbaldws.nl/lidmaatschap/ en gebruik het wijzigingsformulier of het uitschrijfformulier op deze pagina.

Uiteraard hopen we zo min mogelijk opzeggingen te ontvangen en volgend jaar met net zoveel (of meer) leden te starten als we dit jaar eindigen!

Sportieve groeten,

Ledenadministratie + TC + JTC DWS