Winterspelen van DWS schot in de roos

DWS-winterspelen
1 maart 2022

KOOTWIJKERBROEK – Na een lange tijd kwamen de leden van korfbalvereniging DWS weer bijeen. De korfballers genoten van sportieve activiteiten en een hapje en een drankje. Ongeveer 160 liefhebbers verzamelden zich op en rond het sportpark van DWS. Er deden 84 volwassenen en kinderen mee aan de zogenaamde Winterspelen.

Van jong tot oud (ook voor ouders en mensen buiten DWS) waren er verschillende spelletjes, zoals skilopen en skibroek hangen. Een plein was opgezet in winterse sferen met een marktje waar de inwendige mens kon worden versterkt. Voor de kinderen was er een springkussen. Een speciale ledenwerving commissie van DWS heeft, in samenwerking met de evenementencommissie, de winterse clubdag georganiseerd.

Foto: Sabrina van den Brink