Word lid van de Rabobank en stem op DWS met de Clubkasactie!

30 april 2018

Van 28 mei tot 11 juni kun je weer op DWS  stemmen met de Rabobank Clubkasactie. Je moet eerst lid worden van de Rabobank om te kunnen stemmen. Dat kan tot 28 mei, dus lees hier hoe je dat doet. Help DWS door straks te kunnen stemmen!

Hoe kun je lid worden?

Om tijdens de stemdagen te kunnen stemmen op DWS, moet je lid zijn van de Rabobank. Let op: klanten van de Rabobank zijn niet automatisch lid. Tot 28 mei kun je, als je klant bent, gratis en eenvoudig lid worden via deze link. Je moet wel 16 jaar of ouder zijn.

Hoe kun je straks stemmen?

Op 28 mei gaan de stembussen open. Je mag dan vijf stemmen uitbrengen, waarvan 2(!) op dezelfde vereniging. Alle leden krijgen dan een email, waarmee je kunt stemmen. Maar eerst even lid worden dus. Dat kan tot 28 mei.

Wat is de Rabobank Clubkasactie?

Ieder jaar stelt de Rabobank een deel van de winst beschikbaar voor de ondersteuning van lokale verenigingen en stichtingen, waaronder DWS. Alle leden van de Rabobank bepalen waar het geld terecht komt door te stemmen. Dit jaar verdeelt de Rabobank Gelderse Vallei maar liefst €200.000,-
Laten we met z’n allen flink gaan stemmen, want jouw stem is geld waard!

Meer informatie kun je vinden op de website van de Rabobank.