Word lid van de Rabobank & stem binnenkort op DWS

13 september 2020

Binnenkort start Rabo ClubSupport – een landelijke actie van de Rabobank waar DWS veel geld mee kan winnen. Ben jij klant van de Rabobank? Zorg dan dat je vóór 5 oktober ook LID bent, zodat je kunt stemmen. Want jouw stem is geld waard! Lees hier verder hoe het werkt.

Wat is Rabo ClubSupport?

Ieder jaar verdeelt de Rabobank een deel van de winst onder lokale verenigingen. Hoeveel geld iedere vereniging krijgt, wordt bepaald door het aantal stemmen op die vereniging. Als je stemt op DWS, verdien je dus geld voor onze club.

En dat loont: vorig jaar ontving DWS maar liefst € 2362,- van de Rabobank met deze actie! De opbrengst van dit jaar is bestemd voor ledenwerving en de aanschaf van nieuwe palen.

Hoe word ik lid van de Rabobank?

Als je klant bent van de Rabobank (je hebt dus een Rabo rekening), dan kun je gratis lid worden. Je kunt je eenvoudig aanmelden via de site van de Rabobank. Doe dit vóór 5 oktober, zodat je kunt stemmen als de actie begint.

Weet je niet meer of je aangemeld bent als lid? Sinds dit jaar kun je dit eenvoudig checken in de Rabo App op je telefoon. Log in, ga naar Zelf regelen en klik op Lidmaatschap.

Stemmen – de tijdslijn

• Voor 5 oktober          Aanmelden als lid, als je dat nog niet bent
  • 5 oktober                   Stembussen gaan open
  • 25 oktober                 Stembussen sluiten
  • November                 Uitreiking

Wat zijn de regels?

1. Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen;
2. Alle leden vanaf 12 jaar kunnen stemmen;
3. Ieder lid mag 5 keer stemmen, waarvan 2 keer (!) op dezelfde vereniging.

Hoe kan ik stemmen?

Stemmen kan vanaf 5 oktober eenvoudig via de Rabo App, onder het kopje Zelf regelen > Lidmaatschap.
Stemmen kan ook via de website van de Rabobank.

Stuur dit rond!

Vraag je familie, buren, vrienden, kennissen etc. of ze een rekening hebben bij de Rabobank. Zo ja? Dan kunnen ze ook stemmen op DWS! Ze moeten wel eerst even een lidmaatschap aanvragen natuurlijk ?

Iedere stem is geld waard!