Woudenberg 1 – DWS 1: 16-11 | Woudenberg maatje te groot voor DWS

27 september 2019

KOOTWIJKERBROEK – DWS heeft ook haar derde wedstrijd van het seizoen niet weten te winnen. De ploeg van coach René Slegh was een maatje te klein voor koploper Woudenberg; 16-11.

De Kootwijkerbroekers moesten woensdagavond de seizoensouverture inhalen, die eerder deze maand niet door kon gaan vanwege slecht weer. DWS vocht de afgelopen seizoenen spannende duels uit met Woudenberg, maar was in de eerste helft te slordig om ditmaal ook goed partij te bieden. ,,We konden een periode de bal moeilijk in de ploeg houden, waren te ongeduldig en leden daardoor snel balverlies’’, analyseert Slegh. Woudenberg sloeg in de eerste helft een gat dat DWS ondanks een betere tweede helft niet meer kon repareren. Zaterdag gaat DWS bij Rheko op zoek naar de eerste zege van het seizoen.

Doelpuntenmakers: Rinske van den Brink 5, Hilde Lozeman 3, Lisa Ortse 1, Joël Lagerweij 1, Gertjan Davelaar 1.