Zaterdag 10 februari: belangrijke wedstrijden voor DWS

9 februari 2018

Morgen kunnen zowel DWS 2 en DWS 3 een goede richting zetten naar promotie. DWS 3 neemt het op tegen Reehorst 2. Bij een eventuele overwinning kan DWS 3 op de tweede plaats komen in de competitie wat eventueel recht geeft op promotie.

DWS 2 neemt het morgen op tegen directe concurrent SKF. Uit werd er met 1 doelpunt verschil gewonnen van de korfballers uit Veenendaal. Bij een overwinning verstevigt DWS 2 de koppositie . Een kampioenschap geeft recht op directe promotie naar de derde klasse. Een enorm goede prestatie van het team!

DWS 1 heeft morgen een lastige wedstrijd tegen de nummer 1 Synergo. Een ploeg dat door veel doelpunten te maken stevig aan kop staat in de tweede klasse. Het eerste kan vrijuit korfballen na de knappe overwinning van vorige week op Fortisimmo. Wie weet zit er een stunt in?

Spanning gegarandeerd dus morgen in de Veluwehal. Kom op tijd, want DWS 3 en DWS 2 kunnen jullie steun goed gebruiken.

DWS 3 – Reehorst 2 13:30

DWS 2 – SKF 4 14:40