Zaterdag 2 januari: online DWS-quiz

29 december 2020

Helaas kan dit jaar de nieuwjaarsborrel niet doorgaan. Om toch nog een beetje verbinding te houden met onze mooie club en met elkaar, hebben we een online quizavond georganiseerd voor de A-jeugd en de senioren. Een avond om even aan alle DWS-leden te laten zien hoe ver jouw kennis reikt.

De quiz wordt georganiseerd via Teams. Eerst kunnen we elkaar het beste wensen voor het nieuwe jaar, waarna we de quiz zullen starten. Schroom vooral niet om gedurende de avond voor je eigen borrel te zorgen ?

De quizavond is a.s. zaterdag 2 januari vanaf 20.00 uur. Voor de winnaar hebben we een lekker borrelpakket welke je absoluut wilt winnen!

Wil jij meedoen? Stuur dan een mail naar lisa_ortse@hotmail.com . Opgeven kan t/m donderdag 31 december.

Hopelijk tot dan!

Ps: ook vanuit de bond is er een online korfbalquiz georganiseerd. Op woensdagavond 30 december kan je meedoen. Meedoen is gratis en kan via deze link.

Hier is ook alle verdere informatie te vinden.