Zaterdag 25 juni – Slotdag DWS

19 mei 2022

Op zaterdag 25 juni sluiten we het korfbalseizoen af met een gezellige slotdag bij DWS. Met een hutspottoernooi, koppelschiettoernooi & een BBQ.

DWS nodigt alle leden, familieleden en vrienden van harte uit om mee te doen aan onze jaarlijkse slotdag. Een super leuke dag voor jong en oud!

De planning ziet er als volgt uit:

Programma slotdag

13:00 uur | Aanwezig zijn

13:30 | Start Hutspottoernooi voor jong en oud

17:00 | Start Koppelschiettoernooi voor A-jeugd, senioren en ouders

17:00 | BBQ

Hutspot- & koppelschiettoernooi

Bij het hutspottoernooi spelen we korte korfbalwedstrijdjes tegen elkaar. De teams zijn gemixt: jong en oud spelen samen.

Het koppelschiettoernooitje is bedoeld voor de A-jeugd, seniorenleden en ouders, die in duo’s tegen elkaar schieten op een korf. De winnaars gaan door naar de volgende ronde (knock-out systeem). Verliezers kunnen alvast aan de BBQ beginnen ;-).

Heb je vragen over de slotdag? Stuur dan een mailtje naar marielle.ortse@outlook.com.