Zaterdag 7 maart: DWS 1 gaat voor revanche, DWS 2 speelt niet.

6 maart 2020

Na een periode van twee weken rust komen morgen de meeste teams van DWS weer in actie. Behalve DWS 2, deze wedstrijd gaat helaas niet door. Vanaf 10.00 uur bezet DWS de Veluwehal met de wedstrijd DWS C2 – Sparta C4. Gevolgd door verschillende jeugdteams, de A1, DWS 4 en DWS 3. De wedstrijddag wordt afgesloten met de wedstrijd DWS 1 – Kesteren 1.

DWS 1 staat op een vierde plek in de poule, maar is nog niet veilig. Dit geldt ook voor Kesteren. Zij bezetten op dit moment de laatste plek in de poule, maar staan maar 4 punten achter op DWS. Kesteren zal er dus alles aan doen om morgen te winnen. Aan DWS de taak om morgen te winnen en zich te revancheren. In de eerste wedstrijd verloor DWS met 14-12. Na een erg slappe wedstrijd won Kesteren uiteindelijk verdiend. DWS kan jullie steun morgen dus goed gebruiken!

Kom morgen naar de Veluwehal en juich DWS naar de overwinning! Vanaf 12:10 komen de senioren teams in actie dus er is een hoop te zien. Klik hier voor het complete programma. En vergeet je ook niet op te geven voor de spelletjesavond op 13 maart!