Grote clubactie – Prijzen & Tussenstand

13 oktober 2022

Grote clubactie – Prijzen & Tussenstand

Op 24 september zijn we van start gegaan met de grote clubactie en op dit moment zijn er al bijna 600 loten verkocht, echt TOP!

De opbrengst van de actie wordt gebruikt voor de jeugd-ledenwerving bij DWS.

Wij waarderen het enorm dat iedereen zo zijn of haar best doet en daarom zijn er voor de jeugd ook prijzen te winnen, namelijk:

1e prijs: cadeaubon(nen) naar keuze ter waarde van € 50!
2e prijs: cadeaubon(nen) naar keuze ter waarde van € 40!
3e prijs: cadeaubon(nen) naar keuze ter waarde van € 30!

De huidige tussenstand voor de top 3 is als volgt:

1e: Anna-Lynn van de Kamp
2e: Levi Budding
3e: Janine Krikke

Dit kan natuurlijk nog helemaal veranderen. Dus wil jij nog kans maken op de eerste, tweede of derde plek? Doe dan nog even goed je best en wellicht mag jij aan het einde van de actie één van deze gave prijzen ophalen!

Handige informatie:

• Loten die zijn verkocht via een machtigingsformulier (boekje die je van DWS hebt gekregen) moeten nog door de organisatie van DWS worden ingevoerd. Stuur foto’s van deze machtigingsbriefjes uiterlijk 15 november naar Iris Roelofsen per whatsapp (0621681793).
  • Loten die online zijn verkocht doen automatisch mee met de trekking. Hier hoef je niets meer voor te doen.
  • Machtigingsboekjes die niet zijn gebruikt hoeven niet ingeleverd te worden.

Doe allemaal nog even goed je best en laten we er samen voor zorgen dat deze actie een enorm succes wordt!

Wil je meer informatie over hoe de actie werkt, welke landelijke prijzen er te winnen zijn of hoe je een Superlot verkoopt? Check dan ons bericht op de website: korfbaldws.nl/dws-doet-mee-met-grote-clubactie/